reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Dana Kristiníková

Dana Kristiníková

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ja som Jaa preto prosím, nemeňte ma! Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Ako si učiteľ žiakov vyberal a iné rozprávky

Dana Kristiníková

Ako si učiteľ žiakov vyberal a iné rozprávky

Až donedávna som si myslela, že situácia v školstve nie je na Slovensku ružová. Mýlila som sa. Nielenže školy o žiakov nebojujú tak, ako to bolo pár rokov dozadu, ale je im dokonca jedno, o akých študentov prichádzajú - čo tam po talentovaných a múdrych deťoch, dnes školstvo asi nie je tak o žiakoch ako o učiteľoch. Z vlastnej skúsenosti totiž viem, že učiteľským trendom tohto školského roka je v skalickej Základnej umeleckej škole vyberať si žiakov, ktorých chcú a budú učiť a, naopak, neučiť žiakov, ktorí im nevoňajú.

  • 16. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 276x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu